יום רביעי, 2 בפברואר 2011

זיכרונות ילדותי ממעשיי קודנס


סבא בנצי (משמאל) וחבריו בגיל 12
שנת 1954 ישראל
1.בהיותי בגיל 12 אחי הגדול הציק לי וכשאני הייתי מאוד כעוס, ושלא היה לי זמן לשחק כי היה לנו בבית כמות גדולה של שפנים ויונים שאני הייתי צריך לדאוג להם- להאכיל אותם ולנקות את הכלובים ואת השובכים.
ומרוב עצבים זרקתי לו מזלג ותקעתי לו את המזלג ביד וברחתי מביתי לבית סבי וסבתי שגרו ממול. חזרתי הביתה לאחר שאחי סלח לי על מעשיי.
2.כשאחי היה חייל ואני הייתי ילד הגיל 12 אחי יצא לחופשה, פשט את מדיו ויצא לחבריו.
ואני מרוב התלהבות נעלתי את נעליו הצבאיות ואת מכנסיו ויצאתי לטייל. ורצה הגורל ואחי פגש אותי.
לאחר מכן בבית היה כעס גדול.
3.שהייתי בבית הספר בכיתה ו' הייתה לי בת דודה בשם מרים שלמדה כיתה מתחתי.
ויום אחד היא בכתה לי שיש ילד בכיתתה שמציק לה. אז יצאתי להגנתה והתחלתי לרדוף אחריו, פתאום נפלתי- ושברתי את הכתף.
נלקחתי לבית החולים ושמו לי גבס בחצי גוף עליון כמו חולצה למשך 30 יום.
והשמחה הייתה רבה, כי במשך 30 יום לא הכנתי שיעורי בית. 
4.בהיותי בכיתה ח' הלכתי לשחות בבריכת השקייה עם חבריי מהכיתה כשלא ידעתי לשחות. וכמובן טבעתי.
טוב שהיו שם ילדים גדולים וחילצו אותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה